Summa sidvisningar

torsdag 21 januari 2010

En underbar ny dag

Åter igen en härlig underbar ny dag,kan jag vara annat en riktigt glad och lycklig?!?
Kaffet tycks smak godare än någonsin.Mina fyrbenta vänner är här alldeles intill mig och tror att de skall få en smakbit av min smörgås;)
Tidigt denna morgon var vi på våran första promenad,det var Simba gubben som väckte mig.Han brukar göra speciella "att väcka matte"ljud och tittar stint på mig tills jag reser mig upp;)Då sätter även Molly och Olle fart på sina morgon ritualer:vilket är att de hoppar på mig:D.Linda rör sig inte förran jag ta bort täcket,då börjar hon sakta sträcka på sig:)

Vad det gäller dessa dockor så är de riktiga busungar;Lordi kan sjunga hårdrock låtar med sin ljusa röst,ZombieGirlie försöker skrämma de andra dockorna.
Mörri Pörri och Lörri bygger oftast ett bo för sig själva i dockhemmet..

Mörri Pörri och Lörri

ZombieGirlie

Lordi

2 kommentarer:

  1. Zombie Girlie...en docka i min smak ;-)
    Kram/c

    SvaraRadera
  2. Roligt att du gillar ZombieGirlie:)
    Och jag blir jätte glad för att få lite feedback!
    Igår började jag på att virka en ny docka.En varelse från skogen.Först tänkte jag att sy dockor från Kalevala-Finlands National Epos,men kom på att jag har ju egna inre varelser som vill kommu ut till världen.

    SvaraRadera