Summa sidvisningar

torsdag 20 maj 2010

Simba 11 och ett halvt år Chow-Chow

Simba älskar både vatten och snö!Under vinter vill han vara ute länge länge d.v.s då det finns snö,MEN han tycker inte om då det regnar,konstigt eftersom han älskar att vada i Mälaren...
När gräsmattorna har torkat om våren ser Simba såå glad ut!Först luktar han på gräset,sedan rullar han runt och runt och runt:D

Men jag vill tro att Simba föredrar vinter och rullandet i snö:)

Simba är min yngsta dotterns hund,men ville inte stanna kvar när hans kära kompis Kaisa dog 2007.Simba blev fruktansvärt ledsen,han grät dag efter dag:(
Så han ville till slut vara hos mig och mina andra hundar och han är glad och lycklig!

Dottern min kommer ofta på besök och vi går på hundpromenader tillsamman och det tycker Simba om!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar