Summa sidvisningar

onsdag 16 juni 2010

Mitä me (minä)olemme...

Juuri tätä:MITÄ ME(MINÄ)OLEMME???? Ja tätä minä olen miettinyt varhaisesta lapsuudesta asti,mutta kunnon vastausta ei vielä ole tullut tietoisuuteeni.
Tiedän kuitenkin että olen ollut marionetti kanssa ihmisten käsissä,suurimman osan elämästäni.Kasvojeni edessä on ollut monet monet naamarit,samoin tunteitten:((((

Että ei ole ihme että olen miettinyt olemassaoloani ja sen tarkoitusta!
Kun maalaan tai piirrän tunnen itseni melkein täydelliseksi ja kuvataide on minulle kaikkein paras tapa antaa ulos itseäni ja ajatuksiani,samalla se on valtavan hyvää terapiaa!!!
Samoin luonto ja eläimet rikastuttavat elämääni hyvin paljon!

Mutta kun tulee deppressiooni ei sitten mikään muu auta kuin nukkuminen!
Kuitenkin antaa juuri tämä deppressiooni lähteitä taiteelleni,että se on aivan hyvä että minulla on manodeppressivuus sielussani,tai miten minä sen sanoisin-kirjoittaisin!?!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar