Summa sidvisningar

onsdag 11 augusti 2010

Solen har kommit tillbaka

Den kära solen har kommit tillbaka.Fåglarnas kvitter gillar jag mycket!
Jag skulle vilja vara vaken dygnet runt för att hinna njuta mera...
Det är gott att vistas i "min" trädgården tillsammans med mina goa hundar!
Speciellt kaffet smakar väldigt bra när jag sitter därute tillsmmans med mina fyrbenta vänner.En och en annan granne kommer och pratar med mig en stund...
Grannen klipper gräsmattan sin,på skolgården håller en man på att blåsa bort löven som fallit ner från träden och annat skräp.
Bilarnas oljud hörs hela tiden,men det hör jag knappt numera,det har blivit som bakgrunds musik...
När det är regnväder kommer det genast Kråkor och Skator i mängder och "sjunger"för mig:))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar