Summa sidvisningar

söndag 12 september 2010

Borta bra men hemma bäst

Den första morgonpromenaden är nu avklarar och resten av dagen är som ett tomt blad!
Kanske lite städning av hemmet och prat med barnen och jag borde verkligen sätta i gång med att sy kläder till mina barnbarn!

Sonen var hos mig ända till långt inpå natten och höll på med datorn.Jag hörde inte ens då han rastade hundarna eller när han gick hem.Idag lär han sova hela dagen.
Varför är det så lätt att vara vaken på nätterna och sova under dagarna? Själv sover jag under natten och är vaken under dagtig,men tidigare i mitt liv hade jag velat sova dygnet runt:(((
Dags för påtå:)))))





1 kommentar:

  1. Visst kan man sova på dagen ..
    men bättre om man gör det på natten ..
    men ibland i perioder kan man inget av det ..konstigt..

    Men söta vovvarna de kan sova både natt och dag,för det kan vovvar göra..

    kram Ullisen

    SvaraRadera