Summa sidvisningar

måndag 6 september 2010

Tillbakablick...

En liten tillbakablick till vår-vintern.Jag blir så glad av att titta på bilderna.
genast tänker jag på Simba som bara ÄÄÄLSKAR snö.Då går han riktigt snabbt och vill helst gå på långpromenad.Vintervädret som jag gillar allra mest är när det är snöstorm,då trvis jag mycket bra!!!
I min barndom tycktes det jämt vara mycket snö.
Jag hoppas så att det kommer massor av snö under kommande vintern,men först skall vi ha en härlig höst!
Vilka promenader vi gjorde förra vintern:Simba Molly och jag!
Egentligen vill jag helst vara i nuet,men tankarna har mer och mer börjat vandra till barndomstider.
Min pappa gjorde likadant och han åkte under sommarmånader till sin barndomsby,tittade på tomten där hemmet hade funnits.Där finns fortfarande kvar järnsaker från smedjan som hans pappa hade,rostiga stora spikar i sten...

Men själv vill jag inte åka-resa till min barndoms by Korso.Det är bara tråkigt att se hur allting har förvandlats...
Tänka kan jag dock på tider som var en gång för länge sedan....




1 kommentar:

  1. Åhh så härliga vinterbilder :-) Jaa Simba älskar verkligen snön :-)

    SvaraRadera