Summa sidvisningar

torsdag 2 september 2010

Utflykt till Eskilstuna

Det var riktigt roligt att göra en liten utflykt häromdagen och det till Eskilstuna.En större stad skulle troligen stressa mig,alltså alla människor,bilar etc..Jag som nästan blir stressad av att gå ut i min lilla stad.

Jag träddafe flera mycket trevliga människor,tog bilder på allt möjligt.
Jag hämtade tygbitar från en butik som säljer bröllops kläder.De som arbetar där spara bitarna till mig,även småpärlor brukar jag få.

Jag skall försöka sy en princess klänning till mitt barnbarn.



2 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Kände du dem du fotade?

    SvaraRadera
  2. Nej,det gjorde jag inte,utan jag frågade ifall jag fick ta bilder och ha bilderna i min sida och det fick jag.Mycket trevliga ungdomar!

    SvaraRadera