Summa sidvisningar

tisdag 2 november 2010

Lite om allt möjligt...

Hmh...andra dagen i November,jag försov mig idag,så pinknödiga hundar väckte mig.
Jag var tvungen att ringa till sonen och be honom att rasta hundarna,jag hade så väldigt ont och sonen tar våra fyrbenta vänner ut och det helt utan att beklaga sig.Han hade nämligen varit vaken under natten lääänge!

Igår var jag hos min äldsta dotter,vi fikade och babblade och jag lekte med lille sonen som fyllde 1 år i October.
Lillen pussade mig gång på gång och var mycket glad!

Sedan tog lillen i vagnen på promenad och Molly och Hilda följde med givetvist.
Barbarnet somnade genast.

Men min Molly ville hem så jag lämnade hundarna hem där sonen tog hand om alla våra goahundar.

Dessa underbara hundar ger oss alla så mycket glädje,varenda dag är rolig tillsammans med dem.
Det enda som jag saknar är en inhängd tomt med ett hus för hundarna och mig
....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar