Summa sidvisningar

söndag 7 november 2010

Mina dagar är alla olika

Att vara en människa med pipolär sjukdom i grunden gör att jag upplever mitt liv genom mängder av kännslor och idag är min kännsla endast glädje lycka tacksamhet etc..

Andra dagar är nedstämdhet stark,men numera försvinner sådant ganska fort!

Så finns det dagar då jag städar städar och städar....

Dag då jag ritar är härliga...

Och dagar då jag fotograferar och sedan arbetar med bilderna...

Jag gör dockor syr och stickar...

Eller så sitter jag här och delar med mig av mina tankar och bilder här på min blog och FB.

Med andra ord:LIVET ÄR HÄRLIGT!





4 kommentarer:

  1. Käraste Storasyrra och Medsyster!
    Känner så väl igen mig, man får försöka leva av de bra dagarna!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack syrran för att du svarar och för att du förstår mig så bra och för att du inte fördömer mig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jamen vilka färger! Helt otroligt!! o vilka häftiga karaktärer - gillar deras goda blickar.
    De 4 hundarna känner jag igen känns det som ;)

    Blir glad av att se din sprakande kreativitet!

    xlxl67/Sverker

    SvaraRadera
  4. Tack xlxl67Sverker!Så glad jag blev för dina goa ord!
    Kyllikki

    SvaraRadera