Summa sidvisningar

måndag 15 november 2010

Översätttnings program..


Jag har funnit översättning program och det är riktigt roligt att översätta det som jag skriver till ett annat språk.Men det kan bli ganska lustga översättningar så om jag till.ex.skulle översätta från svenska till ett språk som jag inte kan,skulle jag inte kunna se om det fanns några felaktigheter i översättningen!
ここで私は、ちょうどので、私の心にイエス様の生活は、私は彼の心の中で生きている幸せです!
あなたは幸せになることができます!
イエスは私はあなたを愛しています!私が住んでいる

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar