Summa sidvisningar

onsdag 10 november 2010

Snöstorm och värk...






Sedan tidigt imorse började kroppens välmående peka neråt,ja egentligen började detta redan sent igår kväll.Värken behärskar min kropp i denna stund.
Förresten inte helt och hållet;jag sitter jo här.
Jag borde gå och lägga mig,men det vill jag inte,eftersom jag redan har legat hela dagen lång.Sonen min har rastat hundarna.Vad skulle jag göra utan honom?!

Kroppens smärta klarar jag av,men det är betydligt svårare att handskas med själens smärta!Jag tror att min själs smärta har genom åren vuxit till bipolär "sjukdom" och hade jag inte haft min konst,handarbeten,hundarna,naturen och så klart barnen och barnbarnen,men dessa är inte hela tiden hos mig och väl är det,vi skulle nog tröttna på varandra...

Igår snöade det i massor och oj oj oj så jag gillade det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar