Summa sidvisningar

söndag 7 november 2010

Vårminnen

Våren kan göra en människa galen;))))






2 kommentarer:

  1. Silos,
    Har inte en enda tanke att ge ut det du har gett mig privat. Kan inte förstå att du tror att jag skulle vara så genomelak människa, men man kan ju ta fel, och i så fall förlåter jag dig, men låt bli att ta upp mig i forumet bakom min rygg.
    Acceptera, att jag har stigit åt sidan, för jag har inte tid och lust längre att vara där.
    Jag är medlem, kommer att titta på sidor vid behov, men min kraft behövs här hemma just nu och jag vet inte hur länge. Sticker in och kollar mina PM från vänner.
    Det du gjorde mot mig i tråden senast, kommer jag inte lita på dig mera och mitt tålamod har också sina gränser, men jag vet inte hur framtiden blir.
    Mitt namn som du fått, hoppas jag att du har samma respekt som jag visar till dig. Jag svarar inget på trådarna, men min PM står öppen för alla.
    Ha det så gott! Fuchsian...

    SvaraRadera
  2. Fuchsian,jag har aldrig påstått att du skulle vara en elak människa!!!!!Jag har endast mina funderingar om saker och ting.

    Jag tycker att det är mycket tråkigt att du inte skriver mera inne på forumet:((((
    Du gav mig endast ditt förnamn och den stannar hos mig!
    Du fick hela mitt riktiga namn och email address...har du tänkt på det!?

    Jag hoppas innerligt att din make blir bra!!!

    SvaraRadera