Summa sidvisningar

torsdag 2 december 2010

Hund skit och annan skit

Hundarna skiter precis som alla levande varelser gör MEN hundarna tycks få ta ansvar för ALLT SKIT som släpps ut i våran värld!
Går jag med mina hundar på stadens gator kan jag vara alldeles säker på att gardinerna fladdrar bakom fönster om någon av mina hundar kissar på någons privata gräsplätt utanför den privata hyres-insatts huset:(
Jag riktigt känner deras hatiska blickar...

Finare hus så desto argare miner får jag....även fastän jag plockar upp efter mina hundar!
Dessa människor vet troligen inte att mer de tänker på det negativa så mera negativt drar de till sig=MERA HUNDSKIT PÅ DERAS GRÄSSPLÄTTAR (men inte från mina hundar!!!

Jag önskade att sådana människor engagerade sig i andra saker som till.ex. GÖR någonting åt att minska mängden av avfall.....arbeta för ett mänskligare samhälle....hjälpa dem som behöver hjälp...nå klart är att sådana människor finns,men de gör inte väsen av sig.....

Jag tror att många av dess "hundskithatare"är väldigt ensamma där de gömmer sig bakom gardinerna,jag brukar vinka åt dem med mina hundbajspåsar i handen....

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild till ditt inlägg. Man ser verkligen vad arg hon är tanten :)

    Jadu om fler engagerade sig i andra saker istället för att vara så negativa så skulle nog vår jord se bättre ut.

    Kramelikram
    Lisa, Qvittra & Shakiro

    SvaraRadera
  2. Tack gulledig!
    Sådana tantor möter vi då och då:(

    SvaraRadera