Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

Skönt att kunna gå på promenad



Denna vinter är precis som jag vill ha det:med mycket snö!När andra människor klaga på vinter jublar jag:)))
Och det gör jag fastän jag har inte kunnat gå på hundpromenader p.g.a värk i kroppen.Detta har inte hindrat mig från att njuta av den undrbara sagovärlden som gnistar där utanför mina fönster.

Idag vaknade jag utan att ha värk i min kropp så jag kunde själv gå ut med mina hundar på den första morgon promenaden.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra om din morgon, det gläder mig ;-) Och vilken flock du har sen....kan man inte få en bild på framsidorna på hjärtegrynen?

    Ha en fortsatt fin dag/caja

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen underbart att få komma ut med mina "gullungar...
    Det finns bilder av dem alla härinne...massor av bilder,men fick de själva bestämma så vill de bara visa bakdelen;))))

    SvaraRadera
  3. Jag jublar också åt all snö:) Hellre så här än regn och mörker!!
    Härligt att du kunde gå ut med hundarna själv!!
    Kul att du visade mig vägen hit:) Nu ska jag kika runt här lite!
    Kram Eva

    SvaraRadera