Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

Härlig aktiv dag idag...

Det är bara så underbart att idag har jag klarat av att städa hela mitt lilla hem och dessutom varit på en ordentligt promenad med dottern,barnbarnet och vovsingarna.
Jag har varit stilla sittande mest under flera månader och det på grund av värk.
Men jag har nu bestämt mig för att jag MÅSTE börja åter röra på mig och det framförallt för att jag mår bra av att vara ute med mina hundar och dessutom går jag ner i vikten då.
Jag känner mig riktigt glad idag,det behövs inte mycket att livskvaliten blir bättre....

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att läsa om din aktiva dag, min har varit bra sen jag vaknade i eftermiddags...ja jag behövde det...för att få min livskvalitet ;-D

    Det är ibland så lite som gör att man kan känna glädje, du är en av dem som skänker mig min glädje!

    Kram Kyllikki/caja

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan vara svårt att komma ut och röra på sig när man har ont. Men det är nästan alltid värt det när man väl kommer till skott! Jag har kikat runt lite på din blogg. Blev fascinerad både av dina tavlor och dina dockor. Och skriva poesi kan du också... Kan nog hända att jag tittar in till dig igen. :)

    SvaraRadera
  3. Det är härligt med hundar, utan dem skulle jag aldrig röra på mig så mycket som jag gör. Ta till vara på det.

    Blev så otroligt glad över alla dina snälla kommentarer på min blogg. Jag har svarat under varje inlägg för att du ska få någon klarhet i vad jag svarar på. En fråga- ett svar :)

    Jag älskar verkligen dina dockor, otroligt fascinerad.

    SvaraRadera