Summa sidvisningar

lördag 15 januari 2011

Morgonpromenad

Den första promenaden på dagen är väldigt jobbig för mig.Jag går sakta eftersom kroppen är stel och gör ont.Rollatorn kan jag inte ha då jag är ute med hundarna....jag skulle behöva ha den eftersom jag skulle behöva vila mig då och då.
Men trots smärtan i kroppen är jag tacksam för att jag kan gå ut med mina hundar själv.Idag bestämde Simba att han ville gå lite längre än vanligt så vi gick en annan väg och oj oj oj så roligt som vovsingarna tyckte att det var!
Jag tror att de pinkade varannan meter:))))

Bilderna här är från en annan morgon,idag tog jag ingen kamera med mig.
Nu är det dags för mig att städa,det kommer ett mycket efterlängtat och kärt besök.
Men först lite påtå.
Jag önskar er alla mina goa vänner en riktigt härlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Ååå tack för alla fina kommentarer på min blogg..:) Välkommen tillbaka!! Önskar dig en riktigt härlig Lördag nu...Kram/Annelie

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det måste var härligt att du kan gå ut med hundarna själv!
    Dom ger förmodligen dig massor av livsenergi!!!:)
    Kul med ett efterlängtat besök! Hoppas ni får en TREVLIG kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. hej vännen...tänk att jag får dig att gråta...hoppas du har torkat tårarna och att du kunde få fram lite fina känslor ändå...

    Kramar till dig min vän, ha en skön kväll/caja

    SvaraRadera