Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

Om poeter och annat

Jag har varit mycket upptagen med att skriva texter inne hos Poeter.se...
Mest har jag skrivit om mina tankar om min tro om Jesus och jag säger då det;vilken reaktion jag fick av en medlem,en troende man!
Jag har nu fått reda på att han har varit efter flera andra kvinnor.
Förstår inte denne man vad han gör....dessutom gör han sig själv illa så att det skriker om det...jag kan inte tänka mig att Gud gillar hans agerande!

Idag är det alltså måndag och en härlig sådan med solsken.Jag var på promenad med vovsingarna och det är underbart att nu själv kunna rasta mina hundar!

Nu skall jag iväg till banken och betala in medlemsavgiften så att jag kan fortsätta skriva mina texter hos poeterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar