Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Webb-liv

Mitt liv har förvandlats till ett webb-liv och ett sådant liv behöver mera kraft än det riktiga livet.Besökandet på olika sidor antigen lyfter eller sänker en människa,men på något vis har jag funnit en så att säga medelväg och jag klarar av att läsa på sidorna med sunda ögon.
Jag lever nästan en eremit liv och faktiskt trivs med det och blir nästan störd av besök från mina nära och kära.Mina hundar och fåglarna utanför är mina käraste vänner och dem som ger mig livskraft!
Varför försöka vara någonting annat än den man är,den frågan ställer jag till mig själv dagligen?!

2 kommentarer:

  1. Ja du...lagom är bäst. Men visst är den ganska skön den här bloggvänskapen, kravlös (nästan) och man behöver inte städa för att någon ska hälsa på...

    Om du vill så är du välkommen in till mig på en liten sångstund...frivilligt ;-)

    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Åh min vän...tårar...hoppas dock att de var till glädje ändå. Ja var har tiden tagit vägen...minns även jag den tiden...

    Nu finns det en ny nostalgilåt att gråta/sjunga/nynna what ever...till.

    Kram på dig ikväll/caja

    SvaraRadera