Summa sidvisningar

tisdag 1 februari 2011

Från mörker till ljus...






Denna min dag var på väg att bli som igår:att vistas i sängen,men när känslan kom så motade jag bort de mörka tankarna genom att titta på bilder och genast började mitt sinne bli bra mycket ljusare och gladare!
Skönt att jag för en gångs skull kunde ändra på tankarna fastän jag har ont i kroppen och jag får ju bara mera ont när jag ligger för länge i sängen och sinnet blir med säkerhet riktigt mörk då!

Nu vågade till och med några osydda dockor upp från kreativitetens plats i min hjärna:)och tre dockor ropar till mig från vardagsrummet-ateljen:KOM OCH GÖR OSS KLARA!!!!!
Sonen kom och rastade vovsingarna imorse och det är jag mycket tacksam för eftersom morgnarna är de värsta för mig.
Jag önskar er allihoppa en riktigt härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Härligt att vända sådär!! Väntar ivrigt på att få se dina nya dockor Kyllikki!

    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dag blir positiv, trots din värk! Tänker på dig! Hilda vill ha en lillasyster....

    Kram från Lillsyrran

    SvaraRadera
  3. Caja;det var så skönt att det vände idag och dockorna är också glada! :)))))


    Lillasyrran;det skall bli en liten syster till Hilda:))))

    SvaraRadera