Summa sidvisningar

onsdag 9 mars 2011

Har inte haft tid att skriva här...

Det var ett tag sedan som jag skrev här,men jag har varit så väldigt upptagen med att virka små detaljer till mina dockor.Dessa är rundlar,eller hur jag skall förklara dem,idag kan jag tyvärr inte lägga bilder här.

Annars har jag besök av mina döttrar med sina barn dagligen och det är verkligen härligt!

Så går jag på promenader med mina goa vovsingar och det är jag mycket glad för,eftersom jag under flera månader kunde knappt gå ut med dem.Tur är att jag har en snäll son som rastade hundarna varje dag.
Numera tar vi varannnan morgon hundarna på den första promenaden och den sista promenaden tar alltid sonen.

Idag skiner solen och det är så underbart,även fastän jag älskar snö.

Nu skall jag till virkandet så ha det bra alla mina vänner och alla andra som besöker min blog!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra från dig Kyllikki, jag blev faktiskt lite orolig att något hänt. nu kan jag pusta ut igen!

    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Vet du,jag har tänkt på dig,men inte kommit längre än till tanken....
    Kram Kyllikki

    SvaraRadera