Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Sommaren är snart här

Snart är det sommar,hela naturen blommar,människorna har också börjat blomma nu när ljuset är tillbaka.Själv har jag varit orolig för allt möjligt och det är ju inte klokt!!!
Idag har jag dock bestämt mig att återvända till glädjen som jag har inom mig!
Dessa mina kära fyrbenta vänner är alltid glada och trogna och vi älskar att vara på promenader,men igår fick sonen ta hand om promenader,eftersom jag mådde mycket dåligt:(((
Jag är så trött på dessa dagar som kommer som brev på posten,då jag mår dåligt och att jag inte varje gång klarar av att tänka bort allt mörkt:(((
Jag önskar att jag kunde vara som mina fågelvänner,ta en tur högt upp i luften och följa med vindarna.....

1 kommentar:

  1. sommaren är snart kyllikki.
    Vet du jag tror jag skall köpa ett par vingar,sedan flyger jag över ditt tak,och sjunger en glad melodi så du blir sommar glad..
    hälsa vovvarna..
    kram

    SvaraRadera