Summa sidvisningar

tisdag 26 juli 2011

Sommar somma sommar

Oj oj oj jag har inte skrivit här sedan Juni,tiden bara rusar iväg,men ännu är det sommar!
Jag har varit hemma med mina kära vovsingar som jag alltid är.
Och jag har inget behov att resa bort,förrutom till en kompis i Kumla,men dit eller annanstans kan jag inte åka med alla mina hundar.
Det är ju så att vovvarnas välmående kommer före allt annat och de trivs bäst hemma och nöjer sig med sina vanliga promenader och det gör även jag.



2 kommentarer:

  1. Sommarkram till dig Kyllikki/c

    SvaraRadera
  2. Vad härligt sommarlov ni har tilsammans,Kyllikki förstår att er semester blir extra härlig,ingen,stress ochjäkt,sitta i skuggan på en bänk med de bästa vänner som finns
    det är semester det..

    Vad söta de är herr och fru citron ..
    verkligen en härlig bild .

    ha en forsatt fin vecka.
    ulla

    SvaraRadera