Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Från naturens rike...

När jag är ute med hundarna eller utan så tar jag en hel del bilder från naturen.Sedan hemma är det roligt att titta på bilderna och tänka tillbaka på tiden då jag tog bilderna.Minnen med känslorna kommer upp då,härliga minnen från naturens rike.

När jag var barn var jag i skogen med min lillebror Erkki dagarna lång.Vi byggde kojor,klättrare i träden och gjorde en del busiga saker.
Varför minns jag barndomstiden som alltid lycklig?Solen sken ALLTID,massor av snö under vintrarna,skolan var rolig?!Och ändå så var det ju inte på det viset,men tur är att man minns det som var bra och har lämnat det som var mindre bra!













1 kommentar:

  1. Godmorgon Kyllikki, vila fantastiska bilder , på naturens under. Regn ,som doftar,och en grönska som faller, blir även det till ett vackert grön och vacker matta . Visst är det som du skriver man minns det som var roligt, när man var barn, och det är ju bra att man gör så. snart kommer hösten på riktigt, med kylig luft,och härliga mornar. Tack för underbarat vackra bilder .
    kram

    SvaraRadera