Summa sidvisningar

fredag 23 september 2011

Bipolär...eller egentligen inte...

Jag har starkt börjat tvivla på att jag skulle vara bipolär!!!!
Jag menar,visst skriver jag en massa och det har jag ALLTID gjort!
Jag studerar en hel del...
Jag älskar att vara i naturen med mina hundar.
Jag tror på Gud!
Jag läser en massa på internett.....
Jag håller på att skapa mina olika konstverk...
Jag är så gott som ALLTID glad,tacksam,lycklig,mycket tillfreds med mitt liv.

Men jag åker inte på dyrbara resor,eller köper upp mina pengar för att sedan inte kunna betala min hyra!Betalningen av hyran och pengar till maten och hundarna kommer ALLTID FÖRST!!!Sedan om det blir över pengar kan jag köpa garn eller tygbitar från till.ex.från Röda Korset.
Till mig själv köper jag överhuvudtaget inga kläder,dessutom får jag alla mina kläder från mina tre vänner.

Lite deppig är jag en gång i månaden,då sover jag och deppigheten är borta!
Jag sover gott nätterna genom utan några sömntabletter eller sobril.Har dock sobril hemma ifall jag mot förmodan behöva nån gång och detta händer väldig väldigt sällan!!!

Så inte liknar jag en människa som är bipolär!!!
På sjukhuset har jag varit ENDAST EN GÅNG i mars-april 2006 efter vidriga påhopp på en annan forum.De tyckte att jag skrev för mycket strunt,för många trådar och för mycket om mina dockor!
Och visst förstår jag det,men jag förstår INTE elakheterna!!!Själv har jag ingen som helst behov av att vara elak mot dem som var riktigt elaka mot mig under den perioden 2006!!!

Idag läste jag om att antideppressiva mediciner kan göra att människor blir hypomaniska,HEMSKT!!!

Något som jag inte förstår:får inte en människa vara riktigt glad och lycklig i våran stressade värld?
Lite tankar från tantan som är GLAAAD och LYYYCKLIG!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Härligt att du tänker så syrran, jag gillar DIG precis som du är!

    Detta med hypomani känner jag igen, frågan är dock vad som är "jag" och vad som är eventuella biverkningar av medicin... HUR ska man kunna veta det?

    Känner också igen det där med elaka människor tyvärr :(! VAD får de ut av att vara elaka??? Någon kick måste det väl ge dem, på samma sätt som det ger mig en kick att vara snäll och vänlig! Jag jämställer elakhet med grov misshandel och i vissa fall dråp!

    KRAM från lillsyrran

    SvaraRadera