Summa sidvisningar

lördag 17 september 2011

Livet med mina kära hundar...

Molly är så söt och alltid mycket pigg och redå för upptäcksfärder.
Att vara på promenader tillsamman med mina hundar är alltid lika spännande,då ser jag världen genom deras ögon och upptäcker nya saker varenda promenad.Men det är tur att jag inte känna världen genom deras nosar ;)
MATTE,vi vill gå dit,det är så trevligt där!Och det förstår jag med än väl eftersom hundarna får vara fria inne i trädgården.Av sådan anledning saknar jag ett hus med en STOR tomt!
Men det går ju att vila här med,tycker Simba och kolla på världen runtomkring och det finns mycket att titta på!
Här är det mysigare,tänker nog Molly!
Olle har dock alltid bråttom hem!

Vad jag önskar att jag kunde komma ut till en rikig skog med vovvarna,men utan körkort och bil är det ju omöjligt:)
Så vi får var i de små skogspertier som finns här i Strängnäs.
Speciellt iad hade jag velat komma ut lång bort där inga bilar brummar och människor tjattrar!

3 kommentarer:

  1. Käraste storasyrran - förstår din längtan efter en riktig skog. Önskar du bodde närmare så att jag kunde få visa dig "min" skog!!

    SvaraRadera
  2. Vilka godingar du har i din flock! Varm kram från caja.

    SvaraRadera
  3. Dina underbara vänner vovvarna är nog glada att ha en sådan matte som du ,tänk vilka promenader ni har ..
    Den översta bilden av Molly.. <3 .. är bedårande
    Simba den stora goa Nalle björnen ..
    och Lilla Olle.. så fin ,och han har visst hemlängtan tror jag ..

    önskar dig och vovvarna en härlig helg
    kram

    SvaraRadera