Summa sidvisningar

onsdag 5 oktober 2011

Om allt möjligt...

Under de senaste dagarna har jag vandrat på min stig mer som en snigel och det är faktiskt riktigt skönt!
Igårkväll satt jag i min atelje-vardagsrumm och sydde på en ny docka.Hade inte TV på och det var så fridfullt,endast vovsingarnas andning hördes.

Här är dotterns busiga vovve Hilda

Förra lördag var jag på en liten "marknad"med dottern min och lille barnbarnet. Det såldes begagnade barnkläder och leksaker.Det blev en hel del leksaker till lill killen,fina och billiga!

Även den andre dottern kom med sitt yngsta barn.Jag passade pojkerna en stund och oj oj så jag fick springa efter dem!:)

Blommorna var fortfarande vackra.

Hösten har kommit till våran stad.

Barnbarnet gillar min konst:)



Livet är riktigt härligt,fastän kroppen värker och knoppen är slö av och till.Hösten är min favort tid,men det har jag visst skrivit många gånger!

Jag borde ta tag i storstädningen av mitt lilla hem och har börjat flera gånger,men har alltid kommit bara till ett rumm eller klädgarderopen:) så jag måste nog börja i en annan ordning så blir hemmet genom städat nån gång!

Det värsta är varken som gör att jag måste sluta när jag kommit igång med städningen,oftast orkar jag bara damsuga och sen är det stopp!
Men jag kan ju städa i min egen takt eller låta bli att städa!

Idag skiner solen så jag skall ut med vovsingarna snart.....

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med städningen...fast det är bara att acceptera att kroppen inte vill som huvudet vill längre, svårare sagt än gjort..

    kram/caja

    SvaraRadera