Summa sidvisningar

torsdag 26 april 2012

Dagens långpromenad...

Denna vår är underbar,eftersom det har varit kallt så har inte växtligheten kommit igång med raketfart.
Idag började hundarna och jag vår vandring inne på en skolgård,där finns det träd och knopparna har börjat öppna sig,det är facinerande,men Olle tycker inte om att jag stannar så länge vid träden med kameran i handen,Olle vill bara fortsätta promenaden....
Men jag vill ju titta ordentligt och länge:)
Olle blev visst rädd för de märkliga filurerna som fanns där....
Olle ville bara därifrån!
Till slut var jag tvungen att fortsätta promenaden.... Hilda fick syn på någonting och ville inte röra på sig!
Hilda såg visst överallt någonting....
Det märks tydligt vem som är unghund!Allting skall kollas:)
I naturen hittar man mer än bara blommor:(
Blåsippor som inte var blå....
Dessa älskliga blåsippoa kan jag inte se nog av....
MATTE,VI VILL GÅ NUUU!!!!
Nu drar jag så det så....
JAG MED!!!
Förresten,jag vill nog hellre stanna hos dig matte!
Jag vill också stanna hos dig matte1
Får vi godiset nån gång???
Vad är det här för ställe?
Vi vill inte vara här!!!
Så lämnade vi "stengubbarna"......
ÄNTLIGEN är vi på väg hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar