Summa sidvisningar

söndag 9 december 2012

Rapport från min värld...

Jag är JÄTTEGLAAAAAD!!!!Anledning till min glädje är att det har kommit massor av snö och det är härligt kallt! Mina småvovvar tycker dock inte om varken kyla eller snö så det blir tyvärr korta promenader i dessa dagar. Jag är väldigt upptagen med att handarbeta!Jag har virkat tre dockor till mina goa barnbar,de får dockorna till julafton. Så har jag skapat tre härliga trasdockor av gamla stickade halsdukar. Jag är överhuvudtaget igång med att skapa från min inre sagovärld.Tankar földar så mina dagar skulle behöva vara 50 timmar långa! Sagor har börjat leva inom mig och jag vill skriva alla dessa sagor och måla bilder till mina berättelse. De vuxnas värld tilltalar mig inte!Jag har försökt att ta del av den världen,men tyvärr blir jag besviken varenda gång! Så nu ägnar jag mig åt min värld:barnbarn,vovvarna,naturen,fåglarna,konsten och mycket mycket mera..... Världen utanför är alldeles för stressig för mig att vistas i!!! Nu tar jag påtå och önskar alla som kommer hit en underbar söndag och förresten Andra Advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar