Summa sidvisningar

fredag 28 augusti 2015

Skrivar torka pågår...

Skrivar ådran hos mig har nästan torkat och det är så trist! Jag behöver börja ta till mig allt det goda i livet som trots allt finns! Bara det faktum att kunna själv gå ut med hundarna är en stor sak för mig som har varit väldigt sjuk sedan Januari 2013! Hundarna är alltid glada så jag önskar att jag hade mera av deras sinne och mycket mindre av människa sinne med ett evigt ältande om dittan och dattan. Undrar över hur mycket det första åren i människornas liv påverkar oss livet genom?Har läst att det är en hel del! Och hur man kan göra att ta mera kontroll över ens liv?!? Nu är det fredag kväll och jag är redan trött efter dagens aktiviteter! Med andra ord är det nog dags för mig att sova snart Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Koirat ovat ihania,niin kanssa on mukava elää. Olin juuri koiran kanssa pitkällä lenkillä auringon paistaessa mukavasti. Olen miettinyt kuinka mielekästä olisi olla koirien kasvattaja ja nähdä aina uusien pentujen kasvu ja kehitys🐕🐶🐩🐈

    SvaraRadera
  2. Koirat ovat ihania,niin kanssa on mukava elää. Olin juuri koiran kanssa pitkällä lenkillä auringon paistaessa mukavasti. Olen miettinyt kuinka mielekästä olisi olla koirien kasvattaja ja nähdä aina uusien pentujen kasvu ja kehitys🐕🐶🐩🐈

    SvaraRadera